Wednesday, July 28, 2010

Tahniah Kepada PUSAT DOBI NAS SENTOSA

Salam Semua,

Hari ini saya betul-betul gembira sangat kerana mendapat sms ini.......

"Sukacitanya saya dan isteri menjemput abah, ayah, mak, saudara mara, sahabat serta seisi keluarga semua ke majlis pembukaan rasmi PUSAT DOBI NAS SENTOSA ENT di alamat lot 7, Taman Progresif, Repoh, 01000 Kangar Perlis berdekatan autocarwash repoh pada 31/07/2010 hari sabtu..Majlis bermula jam 1 petang. Bacaan yassin pada pukul 2 petang dan seterusnya sehingga jam 5 petang..diharap dgn kehadiran semua memberkati lagi majlis dan perniagaan kami sekeluarga.Sekian.Terima Kasih ..Saya Shamsul azmee @ isteri"

Saya pun membalas balik...
"Salam, Tahniah di atas pembukaan kedai tuan. Harap Maju Jaya"...

Kemudian di balasnya En Shamsul...
"Waalaikumussalam, Thanks di atas tunjuk ajar tuan. Kalau berkesempatan boleh datang melawat kedai saya..."

Alhamdulillah....seronoknya saya hari ini. Kerana ebook saya dapat dimanfaatkan oleh semua yang membacanya dan apatah lagi boleh membuka kedai.

Saya menyeru masyarakat perlis terutama di kawasan TAMAN PROGRESIF datanglah beramai-ramai ke majlis En Shamsul dan yang penting sokonglah beliau .

Kepada En Shamsul, SELAMAT MAJU JAYA...

Hezir
11:22 PM
28 Jul 2010

No comments: