Sunday, February 8, 2009

Introduction of my company....

EZ Smart Enterprise (AS0288864-A)
Sebuah syarikat yang mengendalikan perkhidmatan dobi bagi sekitar kawasan sungai petani utara. Syarikat ini telah diasaskan pada May2006 di Kedah dan kini telah mula meningkat naik. Dimiliki sepenuhnya oleh Bumiputera dan diterajui oleh Encik Hezir dan isteri. Setelah berkecimpung selama 2 tahun, perniagaan telah meningkat naik dengan sales lebih kurang RM150 sehingga RM250 sehari tapi still growing. Ingin berkongsi pengalaman kami melalui penerbitan buku e-book kami …."Dobi-biz knowhow". Buku ini mengupas selok belok perniagaan dobi daripada pengalaman selama 2 tahun ini. Daripada modal permulaan, alatan yang di perlukan, jenis-jenis mesin dan bagaimana membuat pengurusan dobi. Yang paling penting kami bekalkan kepada anda modal kami untuk membuka dobi dan pecahan-pecahan kepada semua kos-kos.
Kepada yang berminat untuk memulakan bisnes dobi ataupun ingin mengetahui selok belok bisnes dobi kami sila hantar sms ke 0194300053.
register.ebook.nama anda
Kami hanya mengenakan sedikit bayaran RM50 bagi setiap email bersama e-book kepada anda .
Pengalaman kami adalah untuk dikongsi semua, walaupun kami charge sikit bagi admin kos sahaja,sila sms kepada kami untuk mendapatkan e-book ini.
Daripada,
EZ SMART

No comments: