Thursday, February 26, 2009

Perihal e-book saya

E-book saya mengutarakan semua persoalan anda untuk menjayakan bisnes dobi, proses-proses dobi yang perlu anda ketahui dari mengambil order daripada pelanggan sehinggalah proses membungkusan pakaian pelanggan. Banyak pertanyaan mengenai buku ini dilontarkan melalui sms? Camna nak dapatkan modal? Camna nak kira kos? Dan camna nak buat loan bank? So semua jawapan itu boleh diperolehi daripada buku e-book saya. Buku ini menggarap semua pengalaman saya semasa membuka dobi dan apakah keistimewaannya?, ianya adalah daripada kisah benar saya, bukan penipuan tapi anda boleh saksikan sendiri kedai saya di sungai petani dan boleh datang berjumpa saya sendiri. Ilmu ini adalah untuk di kongsi, dan jangan sesekali menceburi bidang yang anda tidak mempunyai ilmu. Ilmu ibarat sabagai lampu suluhan yang memberikan anda petunjuk jalan mana yang harus di ambil, ingat anda bukan melabur sedikit tapi bernilai RM30K~RM 100K , jadi tidak salah anda melabur RM50 untuk memberi sedikit penunjuk kepada anda.
Buku ini mempunyai bab-bab berikut :-
1. Pengenalan
2. Siapakah pelanggan anda ~mengenal pasti siapakah pelanggan anda.
3. Process-Process Dobi ~mengenal pasti process2 dobi dan bagaimana mengira kos anda.
4. Feasibility Study ~ bagi mengenal pasti tempat , kawasan dan di mana anda patut membuka dobi.
5. Grand Opening ~ Bila anda nak buka grand opening, apa yang patut anda lakukan.
6. Pengurusan Dobi ~ Menceritakan bagaimana saya menguruskan dobi saya.
7. Bermulanya EZ SMART ~menceritakan bagaimana saya bermulanya membuka dobi…
8. Budget saya ~membentangkan semua budget saya untuk petunjuk anda.
9. Penutup….

Selamat membaca.
EZ Smart.

No comments: